tirsdag 21. februar 2017

Restekort i sommerstil


Jeg har nå startet blogg for å dele mine kreative kort med dere, ikke bare mellom instagram, men også via denne bloggen.

Jeg vil starte bloggen min med ett nydelig kort jeg lagde her om dagen av reste ark jeg hadde liggende i resteskuffen fra forskjellige designere.
Da kom jeg borti disse arkene som er fra Panduro serien Camping som jeg synes er utrolig vakre ark.
Synd at det er ark som har gått ut av produksjon.
Har brukt gratulerer dies fra kaboks (ikke sponset)
Og sist, men ikke minst har jeg pyntet med blå blomster (kjøpt på opphørssalg av Gode minner) og rosa små blomster ved navn : pink sweetheart blossom som er kjøpt på wild orchid crafts (ikke sponset)
Håper dere liker mitt bidrag og vil følge bloggen videre. 



- Jeanette 

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort, og en god start på bloggen vil jeg si. Og så gøy og få et tilbakeblikk, ikke bare ved og se hva man laget tidligere, men faktisk lese hva man eventuelt var opptatt av tidligere, og hvordan man blogget den gang :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er litt spennende å se, men også veldig gøy med utfordringen som gjorde at man fikk en litt annen måte å se på produktet og hvor mye man faktisk har utviklet seg.

      Slett