mandag 27. februar 2017

Sommeren kommer tidlig

I helgen har jeg vært ganske bundet til pulten og laget forskjellige kort til forskjellige anledninger bla. Ett bursdagskort til ei venninne av meg som kommer senere da hun ikke skal se det før vi skal feire henne.

Men over til det kortet jeg vil vise dere, har bestilt litt fra scrapmart i det siste (ikke sponset)
Og bla. Annet har jeg bestilt en blokk fra leverandøren quality paper, i blå toner.
Mens i helgen fikk jeg en annen pakke fra scrapmart hvor jeg hadde bestilt en blokk med forskjellige summer/strand motiver fra joy crafts. Utrolig deilig å sitte å lage kort i så utrolig myke og deilig farger.

Men det som var litt gøy med å få denne pakken var at jeg var alene hjemme på fredag når jeg fikk arket i posten om at pakken måtte hentes på posten, jeg fortet meg bort til butikken og spurte veldig pent til han i kassa :
" kan jeg få denne pakken ut sånn at jeg kan kose meg i kveld "
Han ble meget nyskjerrig og sa at han gledet seg til å finne denne pakken for å se hva det var for noe, tror han ble litt snytt når det absolutt ikke var den formen han så for seg på pakken.

Men ett summer kort ble det.

Ark :
 lyseblå bak - panduroblokk i pastellfarger 
Mønsterark - Quality papers, paper pad blå treverk. 

Bilde : 
Joy craft ark 

Dies : 
Gratulerer - kaboks 
Stol - poppystamps dies 
Sjøstjerne & skjell - joy craft 

Håper dere likte innlegget. Har dere begynt på bursdagskort til de som har bursdag til sommeren? 

- Jeanette 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar