tirsdag 7. mars 2017

Noen blogger som har utfordringer.

Da har jeg sett i mellom flere blogger for inspirasjon til å bli med på utfordringer.
Er til sammen 8 stykker jeg har skrivd ned at jeg vil være med på, også er det noen ekstra som jeg ikke har skrivd ned.

Her kommer listen over utfordringer jeg vil være med på :
 

Dette er noen av de jeg skal være med på, i tillegg har jeg tenkt å være med på en utfordring på en Facebook gruppe (lukket) som heter vil du være min scrappevenn hvor det er påske som er tema og kaboks sin utfordring som er påske. 
Men så nå de siste dagene at papirlosjen hadde utfordring med vinger, papirdesign med bryllup også magnolia med din favorittfarge. Så utfordringene er der ute det er bare til å lete etter de! 
Har allerede laget 2 kort som skal være med i utfordringer. Gleder meg til jeg knekker påskekoden jeg.. 

Hva ser du for deg på ett påskekort? 
- Jeanette 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar