søndag 9. april 2017

Ny måned, nye utfordringer.

I det siste har jeg hatt veldig lyst til å holde på inne på hobby rommet, men da det er lite bestillinger og dårlig med inspirasjon til hva jeg skal gjøre har jeg kommet fram til at jeg søker rundt på blogger for å finne ulike utfordringer.

Så jeg skal prøve å bli flink til å holde dere oppdatert med hva som er månedens utfordringer på blogger rundt omkring i Norge og Scandinavia som jeg ønsker å være med på, så kan dere gå inn på paper crafting - scrandinavia edition (alt er skrivd på norsk, dansk eller svensk)


Hobbygarasjen - Alt er lov (25. April, 23.55)

Kaboks - Konfirmasjon (30. April, 23.55 )

Kort o Mania - vår ( 15. April 23.55 ) skal prøve å rekke denne, men kan bli litt knapt...



Maja Design - mood board April ( 20. April 23.55 )


North star - Bursdag ( 30. April 23.55 )


Papirdesign - Konfirmasjon ( 30. April 23.55 )


Papirplaneten - våren ( svarfrist ukjent )

Dette er utfordringer jeg skal bli med på, noen av dem kan jeg gjøre på scrappetreffet i Stavern på slutten av April! Gleder meg masse til scrappetreff!
Kommenter gjerne hvem utfordring du skal være med så bli det spennende hvem folk velger, husk at det er mange flere utfordringer du kan være med på, sjekk ut papercrafting sin side (link øverst i innlegget)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar