søndag 28. mai 2017

Bøker som får en annen oppgave.


Nå har jeg sittet og dekorert litt bøker, og lagde to stykker, en i lilla farge og papirdesign mønster ark fra kolleksjonen velkommen til verden (er hjerter på baksiden) og "bilde" på boka er også tatt fra papirdesign, samme kolleksjon bare dette er fra utklippsarket, har også brukt klistremerker fra ett merke som heter making memories, kjøpt på bikuben for en liten stund tilbake. Sommerfuglene er fra en dies fra tattered lace, men tror ikke det var meninga å bruke sommerfuglene, men jeg likte disse bedre løse enn selve rammen. til slutt har jeg brukt gnikkers fra kaisercraft, tror jeg kjøpte den på scrappiness for den var på tilbud når jeg kjøpte den en liten stund tilbake.

Den andre boken ble en kokebok, er laget på papirdesign sine ark det er blomsterbuke arket eller kolleksjonen, er litt usikker.
Men det er den som har blå bakgrunn som jeg har brukt her, og den hadde også en perfekt ekstra bit jeg kunne bruke bak bilde for litt skjæring fra blomstene. Bilde er fra joy Crafts 10cm x 10cm bilder fra blokka : Afternoon tea paper & Pictures. Bokstavene jeg har brukt sizzix tim holtz bokstaver i størrelse medium mener jeg det var, på siden har jeg stemplet med ett stempel fra alt e new usikker på kolleksjon.

Håper dere likte hva jeg har laget, har fått to bestillinger på disse bøkene, så om det er greit for henne kommer det bilder av hvordan bøkene ble seendes ut.

Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar