lørdag 24. juni 2017

Kort laget på kit


Vil vise dere hva jeg har klart å lage ved å få små kit fra andre scrappere, vi har så klart forskjellige måter å se kittet på, så det kortet jeg har laget har helt sikkert ikke den som har sendt kittet tenkt på, men noe helt annet.
Det første kittet jeg fikk var en typisk gutt som også hadde en ekstra utfordring og det var å ta med en brette teknikk, jeg klødde meg ganske godt i hode for når jeg tenker guttekort, tenker jeg absolutt ikke brette teknikk, enkelte mannfolk kunne veldig ikke brydd seg mer om hvordan kortet så ut.
Så da var det å gå mellom alt sammen og finne en grei og enkel brette teknikk (usikker på hva brette teknikken heter)

 

Neste kittet jeg fikk var litt mer i vintage tenker jeg når jeg ser på den, og vi skal vanligvis få 6x12" basis ark, men tydeligvis fikk jeg ikke dette her så kortet ble fryktelig stort for jeg så ikke ordentlig etter på hva størrelsen var før jeg begynte å klippe og lime. Så kortet ble enormt! Veldig synd for jeg synes det var fine ting, men kortet er i mine øyne så himla stort etter at jeg gjorde meg ferdig.
Men i denne lille pakken var det også en ekstra utfordring og da var det å bruke maling, gesso something innenfor mix media... Hvis man går i mitt skap på den tiden fantes det EN stensil og modeling paste. Wow! Her snakker vi mye å jobbe med, så derfor ble det ikke like lett og lage kortet etter senders tanke for kortet.


Den siste jeg fikk nå var en lille nydelig pakke med ingen ekstra utfordringer og nydelig lilla farge, kittet kunne ikke blitt bedre. Så da ble det ett nydelig gratulasjonskort til en liten frøken, men dette kittet brukte jeg også til å lage ett kjempe fint julekort med min nye favoritt brette teknikk for tiden!
Men det ble en del igjen da jeg klipte feil på enkelte steder eller at mønsteret ikke passer sammen, det er det som er mest kjedelig med mønster ark at det går ikke ann å bruke de i forskjellige retninger bestandig.




Håper dere har en fantastisk uke og koser dere i varmen som går for tiden.
Her i Vestfold er det kjempe varmt så vifta går varm her om natta for å kunne sove.
PS! Ikke for å være en partybremser for sommeren, men nå er det 6 måneder igjen til jul i dag!
Kos dere videre!

Jeanette










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar