torsdag 10. august 2017

Kaboks + Maja design = Nydelig konfirmant.




Nå når kolleksjonen fra Maja design kom ut så jeg at utklippsarket var av flere unge gutter, min første tanke var : KONFIRMASJONSKORT!!
Og det ble det, så nå nylig har jeg sittet og laget ett konfirmasjonskort med ark og bilde fra Maja kolleksjonen denim & friends, brukte også klistremerker fra papir design, kan noen gi meg tips på bra norske små setninger/ord som er ganske like de jeg har bruker (Jeg har brukt en del fra papir design)


Fikk også noen briller i Wood vener i det siste som jeg tenkte jeg skulle få brukt og de passet ganske fint til både arket jeg har brukt bak, konfirmasjonstemaet og bilde i tillegg.
Synes det ble ett utrolig kult konfirmasjonskort i gutt, er ikke ofte er jeg er 100% fornøyd med kort jeg lager for menn, men dette ble utrolig bra i følge meg selv.
Håper dere har blitt inspirert til å lage herre kort, for mer inspirasjon i framtiden på herre kort så kommer det vel en del ut i neste nummer av ett trykk når den blir til salgs i oktober.

- Jeanette

Følg med framover på bloggen prøver å legge ut innlegg framover på tirsdag, torsdag og søndag, legger de sånn at folk kan se de fra klokka 09.00 på morgen, er det sånn at jeg er litt forsinket vær så snill ikke bit av meg armen.
Kom gjerne med forslag til hva dere vil se på bloggen. '

Utfordringer jeg melder meg på :

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for ett flott bidrag til Papirplanetens August utfordring :-)

    DT-Gry

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine tilbake meldinger :)

      Slett
  2. Kjempeflott gutte konfirmant kort! Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring ♥ DT Hilde aka. Tindaloo

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine tilbake meldinger, veldig gøy å være med i utfordringer.

      Slett
  3. Røft og tøft kort. Maja design blir aldri feil. Takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  4. Tusen takk for å få bli med på utfordringen til papirplaneten, Maja design er veldig gøy å leke med :)

    SvarSlett