tirsdag 19. september 2017

Ønskeliste sept. 2017

Det er en uke igjen til jeg fyller 26 år, og spørsmålene kommer opp : Hva ønsker du deg i bursdag gave.
En scrapper vil vel alltid ha små ønsker til bursdag/jul at de ønsker seg noe innen scrapbooking og kan vel ikke si at jeg ikke ønsker meg noe innenfor scrapbooking, da lyver jeg i alle fall...
Så derfor har jeg gått i mellom Bikubens hjemmeside nå hvor jeg har plukket ut ting jeg ønsker meg framover og vil kjøpe dette først og fremst før jeg kanskje kjøper noe annet.

Dies fra my favoritte Things, det er en dies som mangler.. men jeg finner den ikke.




Thickers fra Lullaby i blått og rosa.

Enamel dots fra Marianne design i blant annet blå, rosa og mint og hjerter fra staz.



Ønsker meg også ett lite album til å ha oppbevaring av forskjellige ting inni og en sånn boks med små rom til å ha mindre oppbevaring i skaper og skuffer.


Klistremerker står alltid på vil ha listen! Det kommer jeg på en måte ikke unna spesielt ikke når jeg har fått dilla på klistremerkene til papirdesign..



Dette er noe av det jeg ønsker meg til bursdagen nå om 1 uke, men er jo ikke bestandig man kan få alt man peker på. Men greit å vite hva man ønsker seg.
Så nå er det bare til å spare opp til neste års scrappemesse i Lillestrøm for til neste år vil jeg være med!

Ha en kjempe fin uke, håper dere liker Marianne design kortene som kommer de nestene dagene.
- Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar