onsdag 8. november 2017

1 ark, 1 kort.




På søndag la jeg ut på bloggen at jeg skulle brukt ett utklipps ark fra kort & godt ( Konfirmant lilla) som jeg har fått av min mor, etter at hun hadde opprydding på hobby rommet.
Jeg gikk i gang med å klippe ut bilde med de rosa-lilla conversene & sommerfuglene, fant fram bazzill som passet til, trodde det var rosa jeg måtte se etter, men var ikke rosa farge, men det var mer lilla.

Bazzill jeg brukt det wisteria som er type lyse lilla, fant også fram mine favoritt bokstaver fra sizzix som tim holtz har vært med å designet. (Link) & glitter hjørner kjøpt fra panduro på salg trengte ikke noe mer for å lage kortet egentlig, ble ett enkelt kort, men det er også veldig pyntet på samme måte.
Sommerfuglene har jeg lagt oppå hverandre for å lage ett mer levende sommerfugl, ellers har jeg lagt ramme bak bilde for å få det litt mer fram.

Håper dere ble inspirert til å finne fram ett ark dere ikke bruker eller har lyst til å bruke og bare kaste dere uti det som måtte falle dere inn..
Jeg har begynt på utfordring å lage 50 kort før jeg kjøper nytt scrapbook utstyr.
Kommer jeg til å klare det, man får bare vente og se.


- Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar