onsdag 25. april 2018

En baby boks i papirdesign ark.

Nå i det siste har jeg fått skikkelig dilla på å lage bokser etter at jeg endelig fant ut hvor stor lokket skulle være. Så da har det blitt noen, har blant annet laget to baby bokser for en stund siden.


Hvor jeg lagde de med ark fra den del første delen av velkommen lille venn. 
Så er utklippsarket tatt på toppen. 


Så noen uker senere ble det utfordring hos papirdesign, hvor det var gult er kult.
Da ble denne søte lille boksen med bade ender laget.

Så til slutt kommer jeg til hva jeg skulle vise dere. Siste ukes produksjon innen boks produksjon. 
Så her kommer det! 







Så dette ble mitt bidrag til utfordringer nå. Fikk både brukt litt gesso på hjerteboksen og veldig fine blomster, stempler og dies! 

Disse utfordringene blir jeg med på nå : 






2 kommentarer:

  1. Nydelig boks :)
    Takk for at du deltok hos Kreativ Scrapping
    Klem fra Inger Marie (DT)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte...arkene kom virkelig til sin rett...
    Tusen takk fir at du var med oss i Papirdesign denne runden...
    Klem LindasS

    SvarSlett