søndag 20. mai 2018

Ekstra personlig gave del 1.

I de siste årene har søstera mi fått litt personlige gaver fra meg til både bursdag og farvel gave når hun skulle til Trondheim. Så jeg tenkte jeg skulle vise dere litt tips!
Første jeg lagde var ett lite 4x4 album til henne. (Kan få kjøpt det på scrapiness i Sarpsborg) med bilder av venner av henne og familie i det blant annet.
Andre ting som var med i albumet var :

- Nedtelling til julaften
- Nedtelling til en overaskelse fant sted
- Gode slagord når tiden langt fra familie ble tunge.
- Gode ord fra venner

Jeg fikk lyst til å lage det til henne etter jeg kom over filmen til Adele fra Australia hadde laget.
Ble veldig inspirert av denne filmen :
Ta en titt kanskje dere også blir inspirerte.




Videre vil jeg vise dere mitt svar på denne "liften"





Håper dere  vil kanskje lage ett lite album til en i familie, kanskje en liten prins eller prinsesse kunne fått. 

Sjekk ut blogg innlegg fra i fjord hvor jeg laget album til ei lita prinsesse i Project life stil. 
http://papirhjorne.blogspot.no/2017/03/project-life-i-gave.html

- Jeanette 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar