søndag 27. januar 2019

Uke 1 & 2 i 2019.

Nå er det en stund siden dere har vært her inne, jeg har allerede gjort ett ekstra innlegg hos Project life i Norge hvor jeg viste leserne bilde fra min desember daily album som du kan lese om her --> [LINK]
Men nå har det 2019 begynt og uke 1 & 2 har allerede kommet og gått noe jeg vil gjerne vise dere deler av.

Uke 1 har jeg brukt gult og sølv/grått som mine farger. Denne uka ble det mye skriving og lite bilder denne uka, men har to hele sider fra nyttårsaften så er ikke så ille denne uka. (Som dere ser under har jeg bare dratt med enkelte ting på grunn av personer)


Utfordringer jeg med:
Scrappiness - Nytt  ( nytt år, ny scrappestil (project life) 


Uke 2 har jeg brukt rosa i forskjellige toner på siden. Mangler noen ting her og der, men det kommer inn. Denne uka ble det kanskje litt flere bilder, men noen mangler som dere ser. ( Beklager den sorte delen av bildene, men det er for at jeg vil ikke at disse tingen skal ut på bloggen, men vil gjerne ha med det andre ) 





Følg med neste søndag på project life sin blogg da kommer uke 3 til dere! Gled dere, jeg har brukt mye av mine papirdesign ting som ligger i mine hobby ting. 
Ha en fin uke! 


7 kommentarer:

  1. Herlig PL side du deler med oss! Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  2. Så kjekt å lage sånne ukes sider. Lurt å ha egen farge til hver uke
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Nydelige sider du har laget, takk for dit bidrag til scrap the rainbow sin januar utfordring, klemm jorunn

    SvarSlett
  4. Det gjør ingen ting at du la noe over bildene du ikke ville dele, synes dette ble bedre en de som redigerer skrabling på bildene. Nydelige detaljer på siden. Takk for bidraget ditt til Scrap from your heart, klemm jorunn

    SvarSlett
  5. Så herlige PL - sider. <3
    Tusen takk for at du deltar hos scrap From Your heart.

    Klem DT Line

    SvarSlett
  6. Kjempe herlige PL sider. <3
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness. Lykke til. :-)

    Klem DT Line

    SvarSlett
  7. Flotte PL-sider :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness,
    Dt-Maya

    SvarSlett