mandag 6. januar 2020

LO Layout - Ski Adventure!


Savner ennå snøen her i den sør øst delen av Norge, det daler litt.. Men ikke alt for mye til at det blir liggende. Så da dro jeg fant noen bilder etter å gått i gjennom lista med utfordringer januar 2020 og lagde denne layouten med bilder fra skituren i fjord februar, som samboeren til svogeren min har tatt av oss, veldig flink til å ta bilder!

Ser i etterkant at jeg gikk en SMULE over styr med kategori glitter..
Men er det ikke det snøen er en vakker vinter dag oppe på fjellene glittrene så langt øye kan se? 
Fant fram en silhouette fra paige evens på silhouette store, den var egentlig tenkt til noen bilder fra Trondheim, men kan da alltids brukes på begge.


I 2020 skal jeg bli flinkere til å bli med på utfordringer. Så dette blir den første jeg deltar med. 
Jeg skal være med å konkurrere hos :

Dagens lille tips fra meg: Finn fram gamle bilder og sett deg med en oppgave å lag noe ut av bildene! Legg gjerne igjen en kommentar hvordan resultatet ditt ble om du har blogg! 

Ønsk meg lykke til og lykke til, til dere. 
Kos dere masse med masse glitter og en veldig fin silhouette!
Følg med neste uke! 

Hilsen Jeanette 

4 kommentarer:

  1. Så flott LO du har laget :)
    Takk for at du deltar på vår utfordring hos Kreativ Scrapping
    Klem fra DT Inger Marie

    SvarSlett
  2. Stilig LO! Kreativt oppsett.
    Tusen takk for ditt bidrag i utfordringen hos oss i kreativ scrapping. DT May-Runa

    SvarSlett
  3. Tøff LO!
    Stilige bokstaver og syns ikke du hadde for mye glitter.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett