mandag 30. november 2020

Små julekort

 I den siste tiden har jeg sittet og laget helt enkle julekort til de rundt meg som har betydd en del for meg 2020. Så ville jeg så gjerne vise dere hva jeg har laget! 




Jul i hjerte vet jeg ikke hvem det er da den har egentlig ligget ferdig kutta i julepynten min.. 


Denne synes jeg ble kjempe fin, og ekstra fin med blomstene jeg fikk i gave av venninne, de var litt liv ved, kan nesten være farlig og blir kanskje bitt av denne blomster basillen! 

Håper du ble inspirert til å lage enkle julekort for å glede en venn eller ett familie medlem. 
Kanskje til og med sende ett julekort i postkassen til naboen, det fikk jeg iallefall lyst til å gjøre nå.. 

God adventstid! Hilsen Jeanette! 


Utfordringer jeg vil bli med på : 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar