lørdag 12. desember 2020

Bursdagskort med embossing!



I går koste jeg meg på hobbyrommet på kveldstid og kikket på den nye utfordringen til Scrappelyst som var snø, prøvde meg litt på den, fikk det ikke noe særlig til, så da sa jeg bare høyt for meg selv at jeg vil bare lage ett enkelt bursdagskort! Så da har jeg laget ett bursdagskort til en på 4 år. 
Så da fikk jeg brukt opp litt reste ark fra panduro blant annet og brukt litt pynt som står på bordet her som skal brukes opp i 2021! Noen ting må man bare få brukt før man blir for lei av å se det.. 

Så tenkte jeg at jeg drar inn litt embossing så får jeg blitt med i utfordringen til kreativ scrapping også, da brukte jeg blush pearl som dere ser på hurra for deg! 


Ellers er basen lilla/rosa tone fra Pion og vanlig hvit bazzil. 
Ha en fin lucia i morgen! 

Utfordringer jeg blir med på : 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar