søndag 21. februar 2021

Oppdage verdens beste sofa.

 I sommer gikk vi opp saksa i sunnmørs alpene, hvor vi går oppover og møter på ett kjæreste par som er virkelig slitne etter å ha sovet oppe på fjellet i natt, så han lurer på om det står en sofa midt i fjellet. Vi skjønte når vi gikk nedover at han drømte om en sofa! 

Så klart dette måtte dokumenteres, og når man får ett så fint bilde blir det ikke noe sak å lage en layout!! 

Så i dag gikk jeg i reste skuffen etter at jeg ble inspirert av en layout av Renate Sarassen  i 2014 på papirdesign sin blogg. I reste kasse fant jeg ark fra ganske mange forskjellige som jeg ville bruke. 

Ark:

PD 17340 Rett & vrang (Strikkedilla)
PD 16144 I dine sko (Muligheter)
PD 15041 Ballbinge (Hell & Lykke)
PD 17346 Jul i skogen (Julestemning)
PD 16229 Julens hvite (Gledelig jul)
PD 17274 Øyenstein ( Velkommen lille venn) 

Chipboard: 

Chipboard gutt. 

Klistremerker: 

PD 108 alfabet blå. 
PD 14935 alfabet hvit. 
PD 18375 Topptur 


Utfordringer jeg er med på : 
Papir design - Lift ett prosjekt
Hobbykunst - 3 forskjellige mønster ark.
Papirdukkene - 3 forskjellige mønster ark 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar