lørdag 20. mars 2021

Play outside - Layout

 Har en liten konkurranse med meg selv om å få flest poeng i ett system som er å bruke de tingene jeg har og blant annet slitt veldig med å bruke opp ting at ting bare blir liggende og liggende, men denne mnd har jeg klart å bruke opp 8 klistremerke ark og veldig fornøyd med det og blant de åtte var det noen bokstav ark fra simple stories som ble brukt opp ENDELIG!! 



Jeg har brukt : 

Cutfile fra Paige evans - Play outside. 

ARK: 
Bazzil - Admiral & usikker på den lyse blå. 

Klistremerker : 
Diverse bokstav klistremerker fra simple stories. 
PD 18375 Topptur 
PD 15048 Vintersmil 
PD 2000476 Turist i Norge. 
Thickers fra Dear Lizzy. 
Kork tall med Chipped sapphire 
Kork sirkler (ukjent) 

Utfordringer jeg er med på : 


Håper dere ble inspirert til å bruke noe annet enn ark i bakgrunnen. 



4 kommentarer:

  1. Kjempestilig kort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, hadde det veldig gøy når jeg lagde den Layouten <3

      Slett
  2. Kanontøff layout! Digger oppsettet og hvordan du har fått brukt opp så mange ark med bokstaver. Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Var så sinnsykt digg å bruke opp så mange bokstaver! Måtte om organisere klistremerke permen etter denne layouten faktisk!

      Slett