onsdag 22. februar 2017

Min elskede


Nå har jeg sett litt rundt etter ting jeg kan utfordre meg selv på med å lage, kom over at det finnes mange sier rundt på nettet som har utfordringer, og denne måneden er det veldig vanlig å bruke hjerter, blomster og typisk valentine/morsdag trekk ved utfordringene. 

Jeg tok da utfordringen å lage ett kort nå i kveld i fargen lilla. Vet ikke hvorfor det er sånn for tiden, men hver gang jeg skal lage noe med kjærlighet så kommer lilla fargen fram, blitt veldig glad i lilla i den siste tiden. 


Men jeg har iallefall laget ett kort fra en kjæreste til en annen, en mann til sin kone eller omvendt eller rett og slett venner som er godt knyttet som vil gi hverandre litt ekstra humor på bursdager eller valentines day. 


Så her ser dere mitt lilla kort, synes det er så morsomt å lage kort i forskjellige varianter. 

Produkter jeg har brukt : 
Dies: 
Bokstaver fra Tim Holtz (medium str) 


Arkende fra Kort & Godt 
Hjerter, var med i pakken med big shot 
Ark : 
Med sommerfugler er fra papir design 
Arket med quats er fra Kaisercraft 
Hvitt ark som base (white) 


Lilla arket som er til pynt (mangel på navn) 
Blomster: 
Mørke rosa lilje - Gode minner. 
Lilla blomster, rosa og hvite er fra papir design. 

Ekstra : Brukt osteklut under bilde. 


Håper dette var en inspirasjon til de som vil prøve seg på utfordringer denne måneden eller trenger noe tips til ett kort til en man bryr seg litt ekstra om. 

- Jeanette 

Meldt på :

4 kommentarer:

  1. Så tøffe detaljer på så søtt kort- herlig.
    Tusen takk for din deltagelse hos oss i Papirdesign.
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  2. Takk for god tilbake melding. :)

    SvarSlett
  3. Eit flott kort ♥
    Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring :)
    DT-Audhild ♥

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos North Star Design. Desverre kan jeg ikke se at du har brukt noe fra North Star Design på kortet ditt, og dermed er det ikke godkjent for å være med i trekningen.
    DT Kristina

    SvarSlett