fredag 3. mars 2017

En liten oppmerksomhet.


Nå har jeg sittet ved pulten igjen og funnet fram baby farger som har fått totalt elsk på i det siste, fikk også i posten utklippsark fra nellies vintage (ikke sponset) som jeg begynte å kleppe i for å lage disse kortene. 
Utrolig lekre ark som man får vondt i magen av å bruke opp, fant ett slagord på en av hobbysidene for en stund tilbake : "Ingen prosjekter er bra nok for dine mest fine ting" og det er sant, så man må bare klippe i og ta de fine tingene av og til, det kommer flere ting som er ennå penere enn den du har fra før så det er bare til å begynne ikke bare la det ligge. 


Men nå må vi ikke snakke oss bort, over til kortet som jeg har laget. 

Jeg gikk fra 5x5" som jeg pleier, men gikk ned til 4x4" for å lage litt meg intime kort, har blant annet brukt dieser fra Marianne design og la la craft. Tror dies er noe av det smarteste scrapbook verden noen gang oppfant! 
Håper dere likte kortene og at du ble inspirert.


'

Ark :
Guttekortet - kaiser craft, pitter patter collection  (12x12 blokk)
Jenteark - hjerte ark fra papirdesign (Collection fra 2016 tror jeg)
Hvit bazzill som grunn

Dies:
Guttekort - Spellbinders label 1 og gratulerer diesen fra kaboks, elsker den diesen
Jentekortet - Vimpel fra la la craft og giraff fra marianne design

Blomster :
Guttekortet - blå og hvite roser fra papirdesign
Jentekort - Lilje fra gode minner (nedlagt), lilla og hvite roser fra papir design og sweet heart blossom fra wild orchid craft.

Ekstra : Bilder fra nellies vintage og osteklut på jentekortet.

- Jeanette 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar