torsdag 16. mars 2017

Hvem humør er du i?

Denne mnd har maja design funnet fram vårfarger på deres mood board for mars. Så da var det bare å klø seg i de små grå, eller gråblå som jeg vil si fargen her er.. 
 

For min deltagelse dro jeg fram det jeg så av det jeg hadde i blått/grått og grønt for å lage ett perfekt bidrag til denne utfordringen, det ble ett søtt guttebaby kort med papirer fra Maja design sine forskjellige kolleksjoner. 
Det jeg ble mest inspirert av var bildene.. Spesielt de blomstene bak kvinnen for de mente jeg hadde sett før så jeg fant fram de i ett annet kort. 

 


Premien for denne runden er en kolleksjon fra Maja design, hvem kolleksjon ville du hatt? 
Jeg er faktisk litt usikker på hvem av kolleksjonene jeg ville valgt, men måtte bli en av disse. 
Det var iallefall de som falt i smak mest nå, grunnen til at jeg ikke har valgt noe vinter ark er for at jeg elsker vår/sommer papirer best! 💛

 
 

Dette er det jeg har brukt : 
Ark : 
Hvit bazzil - base 
Starmist - panel 
Hjerteark - Maja design 

Utklippsark : 
Baby boy - Maja design 
Gravid kvinne - studiolight labels utklippsark. 
Blå hjerter - studiolight labels utklippsark 

Blomster : 
Stor lilje - gode minner (lagt ned) 
Blå og hvite roser - papirdesign 
Perledekor - kort&godt 

Dies : 
Blader - magnolia dies 
Sommerfuglene - ukjent 


Kryss fingrene for meg! Håper du også melder deg inn på konkurransen også! Så får vi se hva april har å komme med neste gang :) 

Utfordringer jeg er med i : 

- Jeanette 

1 kommentar:

  1. Så herlig kort! Nydelig motiv, og flotte farger! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett