fredag 24. mars 2017

Jeg er en fremsnakker..

 

Mobbing, er ett ord som ennå finnes rundt i Norge, Europa og resten av verden, innenfor scrapping finnes det mye sjalusi som fører til mobbing dessverre og det er veldig synd vi har alle forskjellige egenskaper hvor en av dem kan være kreativitet. Noen er veldig kreative, mens andre er mindre kreative. Sånn er verden dessverre alle kan ikke være gode på alt. 

Men før jeg sporer helt bort fra det jeg ville snakke om.. 
Nå for tiden har Nordsalten-hobbyklubb (link helt nederst) startet med at vi må fremsnakke hverandre i stede for å baksnakke.
Jeg vet mitt neste innlegg skulle være ett konfirmasjonskort, men jeg har så lyst til å fremsnakke en person før jeg viser dere konfirmasjonskortet. 

Den personen jeg ønsker å fremsnakke er en kvinne fra Vestfold i Norge som jeg har  vært i scrappemiljøet med noen år nå som er utrolig gøy å være med! Hun er en inspirasjon for meg og en dyktig scrapper. Håper dere vil gå innom siden hennes på Facebook (ingen blogg funnet) og se på hennes kreasjoner. Den jeg vil fremsnakke er ingen andre enn : 


Ta gjerne utfordringen og fremsnakk noen dere også enten på bloggen deres eller på Facebook! 
Bedre at vi ser hverandre og kan gi hverandre inspirasjon i denne lille verden av papir. 

Husk å ta turen innom Nordsalten hobbyklubb! 
Masse fine kreasjoner der og tillegg driver de med utfordring nå med barnekort, mitt bidrag til konkurranse.. 

 

-Jeanette 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar