fredag 19. mai 2017

Bordkort til en fin anledning.

 
Jeg har nå prøvd meg på pyramide bordkort, ganske enkel bordkort, men tar sin tid for å lage dem om du ikke er kjapp på å skjære ut det du trenger, prege og diverse.

Lagde mine bordkort med ark fra I love you kolleksjonen fra kaisercraft. Elsker den kolleksjonen, den er så rolig av seg føler jeg og veldig sukkersøt så klart, typisk min stil gå inn på min elskede så finner du også ett annet kort laget som er laget av utklipsarket til denne kolleksjonen.
Men tilbake til pyramide bordkortene, jeg fant oppskriften på disse bordkortene på Inger Maries blogg. Blomstene er i tillegg fra papir design, scrappehjertet har ett god tilbud ang blomster, de har pakker med færre blomster inni til en lavere pris mener det er 39 kr, men kunne ikke finne de i nettbutikk, så tror det kun er i butikken de selges.

Jeg håper ikke at når dere leser bloggen min at det er for mye reklamering for scrappehjertet, grunnen til at jeg gjør det er for at nå er det en av de få scrappebutikkene som er igjen i Vestfold, og jeg vil ikke at den skal legges ned. Derfor støtter jeg oppunder hos Ida/scrappehjertet så godt jeg kan.
Håper dere støtter lokal scrappebutikkene så godt dere kan, vi må prøve å holde butikkene oppe og gå.

Ha en fin uke videre så legger jeg inn ting etter hver som tiden går.
PS! Hva synes dere om bloggen nå, fikk fantastisk hjelp av ei scrappevenninne som har litt datakunnskaper.




- Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar