torsdag 29. juni 2017

Bryllupskort i papirdesign stil.

Dette er ett kort laget av papirdesign sine produkter. Alt fra papir til klistremerker fra papirdesign.
Synes produktene til papirdesign er veldig fine, er veldig gode produkter og har mange fine "normale" farger, bruker en del blomster fra papirdesign, klistremerker og har en del papirer fra tidligere kolleksjoner fra papirdesign som jeg skal kose meg med utover sen sommeren og høsten. Tror det var noe vintermotiver i bunken også. Så vi ser utover høsten hva som kommer innom bloggen.



Dette er noen av produktene jeg har brukt på dette kortet, bakgrunnen med sommerfuglene er også fra Papirdesign.
For å være med i konkurransen til papirdesign og ha mulighet for å vinne gevinsten til produsenten så må produktet ha mer enn 50%  med papirdesign sine produkter på seg. Så håper kortet går inn som det, da jeg har brukt en del ting.
Når jeg sitter og tenker på det, så går det egentlig igjen på det hobbyrommet av forskjellige produsenter. Men de som jeg tror jeg har flest ting er nok papirdesign. Kan være for det er norsk produsert. Hvem vet ?

Lykke til dere som er med i konkurransen.
Jeanette

Konkurranser jeg vil delta ved :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar