søndag 23. juli 2017

Søknad til kaboks.


Dette er min søknad for å bli med som designer for Kaboks.
Som dere ser på forsiden er mitt navn Jeanette Frydenberg, jeg blir 26 år i september, samboer og jobber innenfor barnehage. Jeg har scrappet siden jeg var 15-16år gammel hvor jeg begynte innenfor album etter polen tur vinteren 2006, I etterkant har jeg hatt en tørkeperiode men tilbake for fult nå og vil ha mer ut av hobbyen enn at den kun er for meg, så derfor søker jeg designer team og da kom jeg borti denne "stillingsutlysningen" for designer Kaboks.

Det er kanskje lurt at Kaboks kjenner til hva jeg liker best å holde på med innenfor scrapping, som dere ser er jeg veldig glad i kort, med både bretteteknikker og vanlig kort i størrelse 5x5" og 4x4"
Men har som nr.  2 å holde på med Project life, men det skjer mer når jeg har vært ute og reist.

En annen grunn til at jeg vil være med i Kaboks sitt designer team er for at jeg har vært med en del ganger på deres konkurranser og da har jeg enten fått en eller flere fine kommentarer på bloggen over kort jeg har laget, noe jeg synes er veldig stas å høre og vil gjerne gi det videre ved å være i designer team og vise at jeg ser bloggen til mennesker som leverer fine produkter inn til konkurranser og være med ikke bare gi inspirasjon via bruk av Kaboks sine produkter, men også få inspirasjon fra andre personer hvordan de har brukt produktene.



Til søknaden sto det også at vi skulle levere inn ett nytt prosjekt hvor man gjerne brukte Kaboks sine produkter, da brukte jeg 2 av diesene jeg har liggende og det er den første Kaboks diesen jeg kjøpte på ett treff i Tønsberg når Silje Kristin Aunan var i deres design team og jeg møtte Kaboks produktet for første gang.
Jeg lagde ett julekort i min stil, jeg er ikke en typisk nisse/engel jente når det kommer til jul, men finn fram heller ett par ny strikka ullsokker, varmt teppe og en kopp med rykende kakao. Noe jeg følte jeg fikk vist fram her og samtidig dratt fram det rød ved jul og strikkingen i mønster arket.
Brukte da som dere ser diesen Vinter & snø som var den første i samlingen.


På den andre oppgaven lagde jeg ett kort med den nyeste Kaboks diesen jeg har kjøpt inn og det var diesen baby som er synes er fryktelig nydelig laget. Jeg elsker å pynte kort med enten ett bilde eller ett bilde fra utklipsark, blomster eller dies utklipp, I tillegg har jeg blitt veldig glad i å bruke enameldots i det siste noe som også går igjen på mine kort. På begge av korta har jeg brukt bretteteknikk som heter Joy-fold card

Litt nærbilde av det siste kortet.


Under vil du finne 3 prosjekter jeg har lagt ved for å forklare hva slags scrapper jeg er, som prosjektene viser er jeg en veldig scrapper som ofte bruker veldig mye rolige og duse farger.




For mer informasjon angående meg er det bare til å ta kontakt i kommentar feltet eller via mail som er Jeanette_26-9@hotmail.com
Gleder meg til å høre fra dere hva dere beslutning blir, dette ble ett litt lengre enn ett vanlig innlegg men fikk også med meg mye og det er på denne måten jeg legger opp mine innlegg.
Til tider har jeg også med en mer utdypet liste over produkter jeg har brukt.

- Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar