mandag 6. november 2017

Utfordringer for November 2017.

Ny måned for utfordringer og nå er så og si alt klart til julemarked her i hus, kun noen blokker som skal gjøres ferdig, en after eight eske som skal pyntes og poser/bokser som skal fylles med en litt julekos til den som vil motta disse posene/boksene.

Så nå er jeg klar for å hive meg på utfordringsbølgen igjen og gi dere litt inspirasjon igjen.
Vil nå etter hvert legge ut ting som jeg har laget til julemarkedene også. Gleder meg veldig i år er første gang jeg har "eget" bord og skal selge litt mer profesjonelt enn før, vanligvis har jeg hjulpet min mor når det kommer til slike julemarked.

Men tilbake til utfordringene her kommer de jeg har lyst til å være med på :

Hjerteboden - Jul i sølv, hvitt & blått eller farsdag.  Varer til : 30. November 23.55

Kort o mania - Vinter  Varer til 15. November 23.55

Kreativ Scrapping - Jul i rødt eller blått  Varer til 26. November 21.00

Papirdesign - Mood board Varer til 30. November 23.55

Papirplaneten - Farsdag Varer til 30. November 23.55

Det ble ikke så mange denne runden, men tenker det holder for nå.

Lykke til, til dere som skal være på julemarkeder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar