mandag 4. desember 2017

Desember daily - 04. Desember

I dagen kommet for å rose en scrapper jeg har vært borti det siste året.
Har det siste året fikset blogg og Instagram som har gjort at jeg har blitt mer bevist på de forskjellige scrapperene som er rundt omkring i mitt lokal miljø, men også rundt om kring i Norge.
Så i adventstiden vil jeg ta fram tre personer som har inspirert meg mellom dette året.

Så akkurat nå vil jeg ta fram min første inspirasjon som er :


Hun har en utrolig fin måte å legge lag på lag på flere av hennes kreasjoner, jeg elsker hver gang det kommer ut nye kreasjoner fra Gunn Anita på Instagram [ Hobbyfrik ]
Vet ikke hva det er for noe med Gunn Anita sine kreasjoner, men de er veldig fine og gjør noe med humøret når jeg ser de, men må også si at sjalusien på å kunne lage slike fine kort kommer også fram.
Som nevnt tidligere under ett av hennes bilder, jeg har alltid sett på hennes kreasjoner på nett, men aldri trodd hun har vært i nærheten av meg fysisk.
Noe som beviste seg å være helt feil som jeg fant ut for noen måneder tilbake da min mor og jeg var på besøk på ett scrappetreff og så en satt og lagde ett utrolig stilig kort, noe jeg fant ut i senere tid var Gunn Anita og viste seg at hun var i scrappemiljøet mitt i stavern selv om hun ikke er fra Vestfold.
Elsker også at Gunn Anita bruker i mange situasjoner duse farger, noe som jeg liker veldig godt så det er nok en av de tingene jeg liker best ved hennes kreasjoner.

Gleder meg til å se masse mer av hennes prosjekter i framtiden!
Håper dere vil ta dere en tur innom bloggen hennes eller følge henne på Instagram.
Jeg skal i alle fall følge henne videre på Instagram!

 Legger ved noen bilder jeg har hentet fra bloggen hennes, har fått lov til å ta bilder fra bloggen hennes til inspirasjon til andre folk!

 Ha en fortsatt god advent!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar