mandag 26. februar 2018

Kort til flere anledninger


Nå er det mange innlegg som kommer ut for å bli med på de utfordringene jeg har satt opp i hode mitt at jeg skal fullføre denne måneden og denne måneden fikk jeg jo gjort litt siden jeg var på scrappetreff i stavern i uke 7! Så nå kommer mine innlegg. 

Dette var en av de første jeg lagde for noen uker tilbake (var innenfor utfordringstiden)
Dette var da bidrag til kreativ scrapping sin utfordring som var BINGO!
Den gikk vi for og det jeg brukte var : Lag på lag, Bilde/motiv og Dotter/Halv perler. 
Noe jeg virkelig fikk til ble ett morsdagskort som kan også brukes til andre ting. 

Håper dere likte kortet! Kommer mye mer spennende i de neste innleggene, de fleste bilder ligger ute på Instagram allerede om du ikke følger meg. 
Instagram : Jeanetteskreativehjorne 

Ha en fin titt videre! 
Jeanette! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar