søndag 27. mai 2018

Sommerlig 50års kort!


I helgen har jeg vært på treff på Horten hobby hvor jeg lagde 4 kort og fin pusset på 2 kort jeg hadde fra før som dere kommer til å få se på bloggen framover.
I dag vil jeg inspirere dere med ett skikkelig sommerlig kort som er laget til en 50 år gammel dame!



Vi satt og kikket på bilde som var ekstremt rosa når vi så bedre etter, så her var det å trekke fram andre farger og da var det blåfargen som ble dratt fram. Hadde ikke så mye voksen ark i blått så måtte ned i butikken og der ble det ett ark fra Maja design. Usikker på om det er demin & friends eller om det er celebrate det er fra.
Så fant jeg fram "doily" diesen min og lagde to stykker bak bilde i rosa og hvit.
Rosa blomster fra Wild orchied Craft og stempel fra det norske stempel bladet. Venter på at det skal falle ned i postkassen min i løpet av uken så lånte stempelet av en scrappebekjent i helgen!
Det er 1" stemplet, det står : Jippi gratulerer med dag`n

Håper dere finner fram noen fine sommer ark og lager ett skikkelig sommerlig kort eller layout.

- Jeanette

Utfordringer jeg er med på :

Papirplaneten - Alt er lov 

Scrap the rainbow - Alt er lov 

Scrappelyst - Feiring 

5 kommentarer:

  1. Flotte farger og herlig bilde du har brukt.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow sin utfordring
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Så lekkert kort og så herlig motiv!

    Takk for at du deltar i mai-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert kort og nydelige farger, det gjorde seg godt med å trekke frem blåfargen her...
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente.

    SvarSlett
  4. Lekke kort og superkoselig motiv! Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  5. Utrolig lekkert kort.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett