søndag 20. desember 2020

Cut file moro - Layout

 Kan hende det står en silhouette eller en cricut på lista de i år, og som mange ser er det utrolig mye moro man kan gjøre med denne maskinen, jeg derimot har blitt skikkelig hekta på cut files fra Paige Evans og ha forskjellige figurer og ord som jeg legger forskjellige farger bak og sånn siste liten før jul vil jeg vise dere noen eksempler på dette og gi det litt inspirasjon sånn før jul på hva du kan lage med denne i romjula. 




Denne har jeg ikke fylt bak, men laget som en figur på selve arket. 






Håper du ble inspirert til å prøve noen cut files i jula! Det er utrolig gøy å lage!! 
Paige evans har både bruker i silhouette store, instagram & egen facebook side hvor hun også deler gratis cut file hvis dere ikke vil bruke mye penger på det. 

Ha en kjempe fin jul alle sammen! Så skal jeg prøve å dele litt silhouette moro i rom jula eller på nyåret! Legg gjerne en kommentar igjen hva du synes om layoutene og legg meg gjerne til på instagram der kommer det som oftest først! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar