lørdag 16. januar 2021

Wonderful - Layout

 


Prøvd meg på en ny utfordring, har kuttet ut en cutfile igjen fra paige evans hvor man skal sy litt eller brodere heter det kanskje.. Så dette har jeg sittet meg de siste dagene!! Skikkelig tålmodighets prosjekt! Men ble veldig fornøyd når den ble ferdig, vet at hvis du vil være med på utfordringen til Papirdesign må det være noen komponenter fra Papirdesign, dette er hva jeg har brukt fra de: 
- Bokstavene er med mønster arket : "Glitrende himmel - Mens vi venter" 
- Klistremerker : PD 14944 
- Dotter: Rød (Brukt fargen hvit) 

Eller så har jeg lagt på ekstra snøfnugg klistremerker inni bokstavene. 

Utfordringer jeg slenger meg med på: 

3 kommentarer:

  1. Så kul LO innbakt med masse tålmodighet:-D
    Takk for at du deltar i utfordringen til Papirdesign.
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var ekstrem tålmodighets prøve! Men var gøy å leke med papirdesign sine produkter sammen med cut file!

      Slett
  2. Så tøft med bildene inni bokstavene. Elsker søm på LOer
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign. DT Siv Anne

    SvarSlett