lørdag 27. februar 2021

Troika boks med favoritt showet!

Etterhvert som tiden går kommer dere fler og fler bursdager i 2021. 
Denne gangen lagde jeg en boks med oppskrift fra Jounns fristed. Den ble veldig fin med litt rester fra murstein ark, svart i tonen raven og litt en god dose kraft, tror jeg må ha litt påfyll fortere enn jeg trodde. Hvis dere lurer er det plass til 3 stk troika som jeg ville ha. 



 
Ting jeg har brukt: 
Ark: 

- Kraft bazzil 
- Raven bazzil 
- Rød murstein (Ukjent) 

Dies: 

- Koffert (ukjent) 
- Gratulerer, Kort & godt die 276 - Gratulerer 
- Tags (ukjent) 

Pynt : 

- Bånd i brunt & krem m/voks (ukjent) 
- Dotter (ukjent)
- Topper, Felicita Design - Joy of letters. 


Håper du vil prøve deg på denne fine boksen en dag! Jeg gleder meg iallefall til å gi den bort i gave med troika oppi <3 


Utfordringer jeg er med på:  

Scrappelyst ( Dies/punch/mønstersaks) 

4 kommentarer: