søndag 28. mars 2021

3D Karusell i baby farger.

Denne lille skjønnheten har jeg jobbet med fram og tilbake nå i kanskje en ukes tid. Nå er jeg ganske fornøyd med resultatet. Fått brukt opp litt bazzil jeg ellers ikke trodde jeg skulle få brukt, funnet fram blomstene igjen og brukt opp noen sugerør! Så deilig å bruke ting man har stående til tider som man må børste støv av. 





Ting jeg har brukt : 

Cutfile : Carusel 

ARK: 
Bazzil : Twig, blossom, Lemonade & white. 
Peekaboo Girl - Kaisercraft (Blokk) 

BLOMSTER : 
En del jeg ikke kjenner igjen. 
Men det er mange fra Wild orchide craft. 

ANNEN PYNT : 
Sommerfugl - klippet ut fra ark. 
Perler fra ukjent lev. 

Håper du ble inspirert til å bygge noe du vanligvis ikke har gjort før eller utfordrer deg nye metoder. 
God påske! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar