mandag 5. april 2021

Solo skål på fjellet. - Layout

 Fant noen fine bilder i systemet mitt som jeg gjerne ville scrappe for dere og det passet så veldig bra med utfordringene fra Hobby garasjen & Kort hobby som er drikke & skål! Trenger ikke bestandig være øl & vin vi skåler i da.. 

Men jeg fant iallefall fram noen ting ark og andre ting, og nå for tiden har jeg blitt skikkelig bitt av papirdesign basillen, alt skal gå i papirdesign.. Så var en del som var fra papirdesign på denne layouten også! 


ARK: 
PD 15039 Bunad (Hell & lykke) 
PD 18012 Lykkebobler (Vennskap) 
PD 2100584 Påskeegg (Vårtegn) 
PD 15081 Gave til far (til ettertanke) 
Bazzil : Hvit & Classic yellow. 

DIES: 
PD 2100549 Sol & Lyn 

PYNT: 
Ord merker : 
PD 15044 Frøken fryd. 
PD 15052 Weekend 
PD 18372 Vin 

Hvite bokstaver fra Papirdesign 
Gule dotter fra papirdesign. 
Hjerter, Kanin & Vinbøtte - Ukjent. 


STEMPEL : 
PD 13787 Ferie 


Utfordringer jeg blir med på: 
- Papirdesign : Vår
- Korthobby : Drikke
- HobbyGarasjen : Skål 
- Scrappesyken : Vårlig 

6 kommentarer:

  1. Herlig LO. Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign og lykke til. :)
    DT Randi

    SvarSlett
  2. Tusen takk, var veldig gøy å bli inspirert fra bloggen deres til å lage den.

    SvarSlett
  3. Så herlig LO du har laget til utfordringen vår:)
    Tusen takk for bidrag.
    DT Mona

    SvarSlett
  4. Herlig layout! Elsker den solen, den er så dekorativ på alt! 👌 Takk for at du deltar i Aprilutfordringen hos Papirdesign! Scrappeklem fra DT Yasmin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.
      Ja, den sola vant jeg i en utfordring hos dere i februar utfordringen. Var skeptisk til den, men passer veldig til layouter som er ute ☀️❤️

      Slett