onsdag 7. juli 2021

La tankene fare - Layout

 I dag har jeg vært i mix media sonen, etter så mange ganger hvor jeg ble inspirert av Tone og hennes mix media layouter, de er bare helt awesome i mine øyne!! 
Så nå har jeg prøvd meg litt i samme bane og var virkelig i sonen når jeg bygde den. 



Produktene jeg har brukt: 

ARK :
Bazzill: White 

DIES: 
PD 17316 Bærkvist 
PD 2100549 Sol & Lyn 
PD 19300 Alfabet 
Rammen bak - Ukjent da den har vært i die cuts samlingen. 

PYNT: 
Guleblomster - little birdie handmade flowers 
Gule/orange perler - Dotter Papirdesign (PD)  
Klistremerker - PD 1900299 Smil til livet 

Utfordringer jeg joiner: 
Scrap & skravl - Bling/perler (Facebook) 
Scrap & snap - Camping (Facebook)
Scrappelyst - Alt er lov 
Papirdesign - Alt er lov 

6 kommentarer:

  1. Nydelig layout. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Veldig gøy å være med på utfordringene til Scrappelyst :)

      Slett
  2. Takk også for at du deltar hos Papirdesign :-)

    SvarSlett
  3. Skikkelig lekker layout! Bildene ble virkelig fint underbygget av farger og pynt!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst ^_^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for en så fin tilbake melding :)

      Slett
  4. Flott layout, ordentlig sommerfarger!
    Takk for at du deltar på Papirdesigns sommerutfordring :)
    Klem fra Renate

    SvarSlett