fredag 21. april 2017

Maja spør igjen...

Nytt innlegg med nytt bilde til Maja design sitt mood Board.


Denne måneden fikk jeg skikkelig summer feeling!
I den forbindelse ville jeg lage ett skikkelig fint bursdagskort til en spesiell 20 åring, nemlig min søster som er som en bestevenn for meg.
Så da var det bare til å finne fram forskjellige farger fram og hvilket nydelig ark jeg skulle velge fra Maja design.
Fant den nye kolleksjonene og brukte deler av den i 6x6 pakken.


Dette ble resultatet, brukte hjerte punch fra martha stewert, dies fra bla. annet Kaboks og kort & godt.
fant fram bilder fra forskjellige ting vi har gjort sammen og fant også fram emobissing pulver og prøvde meg med dette, noen ting funka andre ting funka ikke så bra.
Men er fornøyd med resultatet og håper på en god tilbake melding fra Maja Design.
Hvis jeg skulle være så heldig å vinne valgte jeg ut denne måneden også kolleksjon i 6x6, vintage summer basics Collection.

Så kryss fingrene for meg!

Jeanette

Utfordringer jeg med i :

Maja Design - mood board april.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar