fredag 14. april 2017

Scrappeloppis!


Nå var den tiden på året.. Nei det er ikke scrappetreff, men det er jammen ikke lenge igjen til det heller! I morgen er det scrappeloppis i stavern som kjøres i gang av scrappehjerte som jeg tenker å være med på å selge en del av mine ting som bare ligger og støver ned etter ca 10 år med å scrappe uten en ordentlig opprydding er det kanskje på tide nå.... Så det som jeg selger er bla. stempler fra panduro og noen umonterte stempler, washi tape, bokstaver i alle former og farger, klistremerker, charms og flate blomster. Håper ting blir solgt, når jeg har vært i stavern tenker jeg at jeg tar ett lite salg her på bloggen som også legges ut i salgsgruppene på facebook.

Har du noe annet sted enn bloggen og facebook jeg burde legge det, kom med tips!




Håper alle har en fantastisk påske og at folk lager masse forskjellige ting! Gleder meg til å se hva som blir solgt rundt på loppisen i morgen! Om det blir noe på meg skal jeg prøve å huske å legge det ut, evt blir det lagt ut på instragrammen min, link ligger på siden -->

Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar