onsdag 10. mai 2017

Traveleres notebook

Som jeg fortalte i forrige innlegg så lagde jeg en notatbok, perfekt til å ta med på tur rundt omkring i verden. Det er en nydelig bok i rosa nyanser med ettskikkelig girly look.
For første gang så vidt jeg kan komme på har jeg brukt GUL på prosjektet mitt, mamma fikk helt sjokk når jeg spurte om hun hadde gule blomster, hun lurte nok på om jeg var frisk..
Men vi så rundt i scrappetingene hennes og fant fram gule blomster i tillegg så jeg over på naboen og der satt hun med noen gule hjerter som falt veldig i smak hos meg også, og heldig som jeg var hadde jeg en mange slike hjerter.


Synes de er mega søte bare jeg ble vant med de
Har tidligere kjøpt en blå pakke med glitter, helt fantastisk søte.. synd den ikke var i glitter rosa...
I tillegg tror jeg har fått eller kjøpt billig en med rød,orange og gul for jeg hadde en sånn også.
Men har funnet ut at jeg vil lage en Travelers notebook til hun ene kollegaen min som skal til Asia i sommer og mest sannsynlig Australia fra høsten.. Man må jo ha ett sted til å skrive ned nydelig minner og sette inn bilder.

Håper dere likte dette og vil kjøpe de i scrappebutikkene, kan få de blant annet hos scrappehjertet i stavern til 49,-
jeg har i alle fall tenkt til å kjøpe en rosa og blå pakke etterhvert, synes de er kjempe nydelig!

Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar