fredag 30. juni 2017

Juli innkjøp - Haul video.

Nå har jeg endelig fått opp ett kamera med ett ganske grei oppløsning på bilde og da vil jeg gjerne vise dere månedens innkjøp i en haul video. Kan hende det blir noen filmer utover, men har bare minnebrikke på 256 MB og kan bare ta video på 11 minutter.. Så skal det sies at det er kamera fra jeg var 15år gammel (vi snakker 10år utvikling av minnebrikker siden den tid) Men vi får se hva slags morsomheter vi kan få ut av det. Men tilbake til videoen, det er innkjøp fra scrappeloppis hos scrappehjerte, scrappehjerte butikken, Anettes hobbygleder (garn butikk på teie på Nøtterøy, de har begynt å tilsette litt scrapbooking i garnbutikken.), Scrapmart på facebook, Panduro og hobby hagens restesalg

Kjøpt en del ark i pene sommerfarger, klistemerker, enameldots og ett par dies. Elsker dies så fryktelig mye! Bare synd de er veldig dyre! Ikke så mye som trengs å sies. Kos dere med videoen så håper jeg at dere vil like meg på facebook, link på høyre side og subscribe på youtube siden det kommer flere filmer etter hvert : https://www.youtube.com/channel/UCPGjXu6jubliFYIbgHIFmrw

Ha en fin helg videre!

Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar