søndag 9. juli 2017

Babybukser fra doobadoo

 

Nå har ferien begynt, men må slenge inn ett innlegg til dere som er så snille å er faste innom og leser. 
Jeg har kjøpt meg nylig en stencil fra doobadoo som er en barne bukse med t-skjorte. En stencil jeg falt veldig for når jeg så den, var mindre enn hva jeg trodde. 
Men å bruke det stilige mønster arket fra en babyblokk som er kjøpt på panduro og bruke vanlig hvite ark som base under så blir det bra. 
Inni blokka var det også utklipsark hvor det var forskjellige sirkeler med bilder inni som jeg brukte. 
Når jeg dro hjemmen i fra lette jeg også ting jeg ville bruke på kort jeg skulle lage når jeg var på ferie og gikk oppi "babyboksen" jeg har hjemme. Ja jeg begynner å få så mye baby ting nå at jeg har egen boks til det! Blant annet oppi den fant jeg rub ons som jeg ville bruke på ett kort og det havnet på dette. Var kjøpt på scrappiness for ett år tilbake om jeg ikke husker feil også var det å finne fram doiliesene igjen etter flere måneder hvor de var lagt bort, men plutselig kommer ting tilbake også pynte med små enameldots fra Marianne design. Kommer til å skrike den dagen jeg er tom i en pakke for det tror jeg faktisk er mulighet for å skje! Trodde jeg aldri i mitt liv jeg skulle si at jeg har brukt opp en scrapbook ting/pakke. 

Så dette er min lille ferie inspirasjon nr 2. Om du vil se den første gå på instagrammen min og sjekk der. 
Legg også gjerne igjen en kommentar her eller på insta hva slags inspirasjon du kunne tenke deg jeg skulle vise på neste inspirasjon så skal jeg prøve å få laget ett kort før ferien er ferdig med deres ønske. 

Ha en fin fellesferie videre! 
Jeanette 

3 kommentarer:

  1. Så søtt kort!
    Og alltid kjekt å se andre former på korta en hva jeg lager ofte selv :)
    Klem fra Elisabeth.
    P:S første gang jeg besøker bloggen din så nå skal jeg ta en god titt i den :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord Elisabeth og det var veldig gøy at du vil følge meg framover :)
      Håper du blir inspirert over ting jeg legger ut.
      Men enkelte stenciler fra doobadoo er veldig fine liker veldig tåteflasken og baby buksene, har kjøpt body og cupcakes også, men er ikke like lett med de.
      Men skal prøve å lage flere bukser framover, kanskje også lage ett felles innlegg hvor jeg drar fram alle kortene jeg har laget med stencilene. Bra med tilbake meldinger da kommer man på nye ting å vise.

      Slett
  2. Må bare legge en kommentar til etter å ha sett litt på bloggen din:)
    Du lager så mye flott. Legger deg til blogglisten min, og begynner å følger deg:)

    SvarSlett