fredag 14. juli 2017

Mannekort i Maja design nye kolleksjon.

 

Nå har jeg sittet med de nye arkene til Maja design på ferie, veldig gøy å sitte med de og har veldig lyst til å kjøpe flere av Maja sine blokker framover både den med vintage baby og vintage summer basic blant annet, kjempe synd at flere leverandører innen scrappemiljøet ikke har flere blokker. Kunne også tenkt meg fler blokker i 12x12 også, men tror nok det hadde blitt veldig mye dårligere utbytte av ark og mye mer "kasting" av ark i forhold til hva det blir med å kjøpe de arkene han synes er fine. 

Men tilbake til arkene jeg har brukt og hva har jeg brukt generelt på kortene, kortene er baser på 3,5 " x 3,5 " hvor jeg har brukt kraft og hvite bazzill med Maja design ark på toppen fra denim & friends. 
Har kun brukt ting fra den lille blokka da blant annet bilde er fra Snapshot arket som er inni blokka. Under bildene i høyre hjørne har jeg brukt som jeg pleier å gjøre klistremerker fra papir design. Gruer meg til den dagen arket tar slutt. 
Men innen den tid har jeg vel kommet noe nytt som fenger meg, også har jeg brukt små enamel dots fra panduro, som var på salg nå i begynnelsen av juni.

Har 2 andre guttekort til som jeg også vil vise dere, men ville legge disse i utfordringen til scrappiness først.
Men gå inn på instagrammen og se på de andre kortene jeg lagde med bilder fra denim & friends serien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar