lørdag 9. september 2017

Bruk av body fra dutch doobadoo


Da var det siste innlegget fra giraff "kolleksjonen" jeg lagde nemlig en body også fra doobadoo når jeg satt med disse bildene forrige helg og da ble det denne nydelige skapningen som fikk størst plass i hjerte mitt og det ble mange fine produkter ut av det.

Synes det er utrolig kult å bruke lit fancy rammer rundt prosjektet når man lager ting som er runde, har som vanlig brukt klistremerker fra papirdesign og søte små hjerter som toppen på kaken, hjertene er fra panduro, men fant ut på torsdag at de dessverre er utgått, var på salg nå i sommer så jeg viste at det var en stor sannsynlighet når jeg gikk for å spørre om de hadde noe på lager på hovedlageret.

Håper at dere vil legge igjen en kommentar/link til deres side om dere kommer over at dere vil prøve ut noen stenciler fra Dutch doobadoo

Utfordringer :

Ha en riktig god helg!
- Jeanette


3 kommentarer:

  1. Så flott kort du har laget! Flotte farger og nydelig pyntet med glitter. Tusen takk for ditt bidrag i hobbygarasjen.no sin utfordring. Klem Karin Lovise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Veldig gøy å leke med glitter <3

      Slett
  2. Så nydelig giraff og så flott ramme rundt.
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett