torsdag 7. september 2017

September månedens utfordringer.

Da er høst måneden nr 1. meldt sin ankomst og nå begynner sakte, men sikkert utfordringene også rundt omkring på blogger å komme inn i systemet igjen. Noe som vil si at det er tid for en nye utfordringer jeg skal ta fatt på.
Husk at noen av disse utfordringene jeg har lagt ut har kortere tidsfrist enn andre, har brent meg på den noen ganger nå.

Denne måneden skal jeg prøve meg på :

Scrappiness - Mood board

Hjerteboden - bruk høstfarger

Hobby garasjen - Glitter

Kaboks - Julekort i utradisjonelle farger

Kort o mania - Alt er lov

Kreativ scrapping - Fargepalett

Papirdesign - Bruk minst 2 farger

Papirplaneten - Jul i september

Lemoncraft - Mood Board

Nå har jeg fått oversikten over hvem utfordringer jeg vil være med på, så får vi se hvor mange vi rekker i løpet av september, burde rekke alle sammen synes nå jeg!
Men alle utenom den fra scrappiness & lemoncraft tror jeg kan lage julekort i, nå er det stor innrykk på å lage juleprodukter sånn at jeg er klar for første messa i midten av November.
Legger så klart ut produkter jeg lager til messa sånn at dere også kan se.

Krysser fingrene for dere som har gått inn i utfordringene dere også! Så får vi se hvordan dette blir.
Ha en fin uke videre og god helg når den tid kommer.

- Jeanette


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar