søndag 1. oktober 2017

Konfirmasjon midt i julestriden..

Da var det søndag igjen, beklager for liten blogg innlegg i det siste.
Jeg har laget en del kort og skal vise dere utover oktober, men i dag har jeg hatt lyst til å gjøre noe annet enn bare babykort/dåpskort og julekort som skal gjøres klar til julemarkedene som jeg skal være med på i fra November.
Jeg så mellom restene mine i skuffen og så litt på utfordringer som var nå for tiden, er ikke så mange som har lagt ut utfordringer, men noen var der som går fra 15-15. så da tenkte jeg å være med på en av disse. Beklageligvis så tok jeg en utfordring, men så for sent at det sto minst tre mønsterark. I mitt hode sto det minst tre ark så jeg har laget ett fint konfirmasjonskort i 4x4" med to mønsterark og ett bazzill er det ikke typisk!

Det ble en fint kort for det, fikk også prøvd ut en ny dies jeg har fått kjøpt av ei venninne i scrappemiljøet her jeg bor, den er fra memorybox litt usikker på navnet.

Har vært på leting de siste månedene etter små sommerfugler som kunne passe som små pynt på kort, men det har jeg ikke fått tak i. Så trodde dette kunne være ett alternativ, men denne stanser ikke ut sommerfuglene helt bare vingene så det blir litt ustanset fra kortet, men den passet perfekt til kortet når jeg prøvde den!

Håper dere ser hjertet sommerfuglene lager.
Takk for at dere tok turen innom nå er det fårikål hos svigers!
- Jeanette



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar