onsdag 1. november 2017

50 kort til neste gang jeg shopper.

Jeg meldte meg inn i en scrappeside på facebook som sa at man skulle lage 50 kort før man kunne shoppe nye scrapbook ting igjen, jeg tar utfordringen så fra 01.11.2017 og fram til jeg har laget 50 nye kort så kan jeg ikke kjøpe nye scrapbook ting i mitt sortemang, jeg har en del ark å ta fra.

Vi var på scrappetreff i helgen, hvor jeg pyntet 19 bokser med forskjellige ark, lagde en sjokolade eske og 14 kvikk lunsj kort, ennå hadde jeg ikke tatt av noen ark fra de jeg kjøpte på scrappetreffet. Håpet jeg rakk alt jeg skulle, men det gikk dårlig da søvnen tok overtaket på lørdag.

Gir dere mer info i ett senere innlegg, har vært veldig opptatt den siste tiden, så at det siste blogg innlegget kom ut i 01. oktober det er for dårlig! Vi får holde motet oppe, kommer også innom mot slutten av november med info om en ting som skal skje i desember på bloggen så følg med!

Legger ut litt kvikk lunsj kort jeg har laget, har funnet malen på Hanne sin blogg.


 

God julemarkedstid!
Hilsen Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar