mandag 15. januar 2018

Baby bokser med shaker topp - BINGO!


Nå har jeg skikkelig utfordret meg og ikke bare laget ett kort, men en eske. Får helt panikk i forhold til den boksen at lokket sitter ikke hardt på og da er det ikke helt godt å være meg. Noen problemer må man ha innen hobbyen.  Men jeg utfordret meg selv siden jeg endelig lærte for litt siden hvordan man lager shaker card så hvorfor ikke lage en ordentlig kult topp med dette! Så da har jeg inni jenta sin brukt halvperler da jeg ikke fant noen små hjerter jeg kunne bruke, mens i gutten har jeg brukt foamark og stjerne dies fra kort & godt! Utrolig gøy når man finner nye ting jeg ikke har sett eller tenkt på før. I tillegg er smokken også i foam og den gjorde seg skikkelig i glitter!! SPARKLE!!
Har brukt ark fra papir design på begge prosjektene så i dag røyk den siste lilla smokken ut av hylla. Veldig vondt å ta ut den siste, er bare sånn som person at jeg får helt hetta når jeg går tom for ting jeg liker å jobbe meg.. Igjen! Noen problemer må man ha..


Inni boksen har jeg brukt stempler fra antagelig kort & godt ser i alle fall slik ut på skrift også har jeg brukt foam igjen til å lage klær og stjerner i den blå delen.
Mens gjorde det litt enklere i den lilla/rosa delen og tok bare noen enkle hjerter.
Så blir det antageligvis en liten figur inni.


Så denne boksen vil jeg bli med i utfordring hos :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar