fredag 12. januar 2018

Nå folk sier is, tenker jeg sommer!

Nå synes jeg snøen kan smelte og våren kan komme, jeg vet det bare er begynnelsen av Januar, men jeg savner virkelig sommeren!  Så kom jeg over en utfordring hvor vi skulle lage ett kort, layout, boks etc. hvor man skulle ha med IS i en eller annen form.
Jeg er som sakt litt lei vinter/jul & snø så for meg ble det da ett IS KREM kort til min søster & en blokk med is foran.
Gikk inn i diesene mine og fant dies fra quickutz og fant fram iskrem bolle & kjeks med is..


På blokka brukte jeg reste ark fra forskjellige steder så litt usikkert på produktene, mens på kortet brukte jeg ark fra Maja design fra vintage spring basics, har i bakgrunn brukt støvrosa ark (ikke bazzill) som jeg fikk kjøpt på bikuben, skal virkelig prøve å få den inn på lokal butikken her hos meg også.  Så lagde de ganske enkle egentlig, men enkleste er ofte det beste da. Stempelet har jeg lånt av min mor så er litt usikker, men overrasker meg ikke om det er fra kort & godt.

Legg gjerne igjen en kommentar alltid hyggelig med tilbake på arbeidet man gjør!
Ha en fin helg!

Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar