torsdag 4. oktober 2018

Beach love.



I fjord sommer var vi i Danmark, og gikk ned til standen med alle sammen.
På denne strand turen ble det vist tatt noen bilder av meg og samboeren min som han hadde tatt med sin mobil. Disse bildene har han hatt på sin pc uten at jeg har vist om de det siste året fram til jeg skulle prøve og finne andre bilder her om dagen og kom tilfeldigvis over de på dataen.
Når de da har så god kvalitet som de har, må de så klart bli scrappet når jeg har gnisten og muligheten! Så de ble med på scrappe treffet og ble laget om til en nydelig layout, skulle egentlig vært to stk. layout, men siden jeg hadde bare ett ark av det jeg brukte ble det bare en side... så vi får se om jeg får til å fikse meg det arket igjen og få laget en layout ekstra av de to andre bildene, for de var bare helt hærlig!!



   

Bidraget er levert til :
Nordsalten Hobbyklubb 

Vil si at denne siden er basert mye på kjærlighet og hjerter, skikkelig kliss klæsj bilde og jeg nøyt og lage siden, den er laget med ark fra Autumn basic serien fra 2013.
Som dere ser på bilde har jeg brukt blomster stempel der bildene møtes, det er faktisk embossing pulver. Synes det ble helt fantastisk med dette i hjørnene! Fikk også brukt opp litt ting som var ferdig stanset ut som jeg synes var ganske greit å få brukt opp, også ble det brukt en del klistremerker. Sist men ikke minst dro opp armene og brukte litt av thickersene som bare blir liggende! 

Håper dere fikk ennå mer lyst til å lage layout når dere så denne skikkelig kjærlighets layouten. 
Ha en fin uke videre!
Jeanette - Jeanette_papirhjorn @instagram. 


4 kommentarer:

  1. Nydelig LO du har laget! Tusen takk for at du deltar hos NSHK sin utfordring! DT Anita

    SvarSlett
  2. Nydelig LO:) Flotte effekter rundt de fine bildene. Takk for at du er med oss i NSHK!
    DT Anita Lise

    SvarSlett
  3. Så flott LO 🌸Tusen takk for ditt bidrag til Nordsalten Hobby sin utfordring ☺️

    Klem fra DT Marielle

    SvarSlett
  4. Nydelig LO, og mengden stempling opp mot tekst er bare så vannvittig flott. Håper virkelig du finner et ark til, til de andre bildene dine.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett