mandag 1. oktober 2018

Cuba layout



I helgen var det scrappetreff i Stavern igjen og som vanlig var det mye jeg fikk unna gjort!
Veldig gøy, bare sitte og scrappe hele helgen uten og bli avbrutt eller rastløshet.. Da får man gjort mye da. Men tilbake til hva jeg lagde i helgen, nå har jeg kommet meg tilbake til Cuba albumet, ble litt forandring enn jeg hadde planer om, ble vist ett album i LO stil i stede for med hint av Project life inni mellom.



Har brukt mye av mine gamle ark som har ligget i systemet i lang stund ( alle kan vel kjenne seg igjen ) Blant annet ark fra Maja design, men noen ark fra nyere tider som er fra de nye seriene til studio light. Ble også dratt fram papirer fra restene mine som ble brukt bak bildene som en oppløfting fra selve hovedarket og klippet til sånn at jeg fikk 3x4" ark til Project life arkene.



Utfordringer denne layouten er med på :
Scrap from your heart - Bruk dies 

Hadde også som mål i løpet av treffet og bruke masse av klistremerkene mine, prøve og bruke opp noen ark fra permen min, ikke enkel oppgave... Men den skulle gjennomføres, tror jeg brukt opp to eller tre ark som var nesten tomme allerede veldig deilig og bli ferdig noen av arkene sånn at jeg kunne bruke lommene jeg hadde i den permen til stempler i stede!



I løpet av alle layoutene jeg lagde (6 stk. for å være helt riktig, 2 stk. kommer ikke på bloggen på grunn av at det er personer på bildene jeg ikke har fått godkjennelse fra at de kan komme ut) 
I løpet av de 6 layoutene fant vi ut at det var kun en layout som inneholder dies ellers har jeg ikke brukt dies på noen andre layout. Helt utrolig.. Men det er blitt brukt litt mer dies på Project life sidene som kommer senere.. 

Håper dere ble inspirert av de layoutene jeg lagde, fant ut i helgen at jeg må ikke glemme og lage layout videre når vi har vært på ferier og når andre ting skjer i heimen for det var veldig gøy og lage dem! Skulle vært flinkere til å laget oppdateringer hver uke med både layout og Project life, men så var det å ha tid til å lage dem og tålmodigheten til å klare det i 52/12 mnd. 
Skal vel klare det en gang.. 

Ha en flott uke videre! 
Jeanette - Jeanette_Papirhjorne @ Instagram. 













3 kommentarer:

  1. Veldig fin LO. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Flott LO!
    TUsen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så herlige LO! Tusen takk for at du deltar i Scrap from your heart sin utfordring! DT Anita

    SvarSlett