mandag 8. oktober 2018

Cuba project life sider




Så klart det ble dratt fram litt Project life på treffet også, elsket den første siden jeg lagde med rød og krem farge akkurat som det var på bilen, var en del og skrive når man vil ha med så og si hele historien til de cubanske bilene. Så var det tre hull igjen, som jeg fylte med ark som jeg brukt embossing folder på synes siden ble 100% gjennomført og digget den med hele mitt hjerte! 



Neste layout jeg lagde var også med typiske cubanske biler, hvor jeg fant quotes på Pinterest for å ha på en av bildene, var virkelig ikke lett og finne noen gode quotes om cubanske biler nei.. men fant ett skikkelig koselig til slutt. 
En av utfordringene ved treffet var og lage shakercard. Måtte tenke litt ekstra godt på hvordan jeg skulle løse denne saken.. Men fant ut av det med 3x4" kort med kamera stempel på innsiden med slagordet *Top Priority* og det stemmer også med denne turen, kameraet skulle vært med flere plasser! Hadde også stor forbrukt av enameldots, det røsker langt bak i sjelen når jeg bruker dem.. Men man burde få gjort det, ting kan ikke ligge til man blir lei av det...

Så dette var mine sider innenfor Project life for tiden, vi får se hvordan det går videre med albumet når de andre bildene er skrevet ut. 

Se framover på bloggen hva som kommer framover, skal prøve å bli flinkere utover høsten. 

Jeanette - Jeanette_papirhjorne@instagram. 













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar