lørdag 27. oktober 2018

Layout - Senge kompis.



Vi jobber oss videre i Cuba albumet og vi ble ferdig med en layout som jeg begynte på når det var treff, men manglet riktig thickers for jeg hadde egentlig bare tatt med noen farger, blant dem var ikke brune bokstaver som jeg hadde hjemme som passet perfekt til arket som var i forskjellige brunfarger. Kunne jo egentlig brukt dette på bilde hvor vi drikker kaffe.. ( er det mulig, jaja! )
Det er ikke mange som tar bilder fra senga når man er på tur, men vi gjorde det da.. Grunnen var at senga var så diger nå skjønner jeg hva de mener med king size! For det kunne fint vært plass til to voksne til oppi senga sammen med oss og fremdeles hadde god plass.. men jeg tok kontroll på det og brukte ekstra stor plass.. for når vi våknet på morgenene så lå jeg helt oppi Joakim.





Med denne layouten fant jeg ut at den kan brukes i scrappiness sin utfordring denne måneden for det er BINGO tid!
Jeg brukte dies, tekst & rød. Litt vanskelig og se hvor jeg har brukt dies, men hjertene er faktisk blitt skjært ut fra kort klistremerker til små små hjerter med bruk av dies.
Teksten er både overskrift og det lille som står under hvor jeg forklarer bilde & rødt klarte jeg og få inn i bokstavene You & me. <3

Håper du ble inspirert til å scrappe en layout som ikke er typisk å scrappe!
Får se hvem bilde jeg kaster meg på neste runde, er en del ting som må gjøres klart til julemesser så er litt på is for tiden dette med layout. Men jeg skal holde dere oppdatert!


Ha en fin helg!
Jeanette

2 kommentarer:

  1. Så flott å se att en kan scrappe litt annet enn bare de "perfekte" bildene!
    Men dette var nå helt perfekt synes jeg, det er jo sånn livet er :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness!
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  2. Så herlig layout <3
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness.
    Klem DT Line

    SvarSlett